2012/02/15

Мөнхийн хайр

Ноднин бичиж байсан шүлгээ орууллаа.

//Мэссэнжирт сэтгэлт хүнээ хүлээж суухдаа... Энэтхэг, 2011 оны 2-р сар

Мөнхийн хайр

Чамайг би үгүйлэн сууна.
Чи хэзээ орж ирэх юм бол?
Чиний миний цаг ялгаатай ч
Чөлөөнд учрахыг хүсэмжилнэ.

Би энд гиюүрнэ
Бас гансарна.
Болоогүй бас санана
Болдогсон бол уулзахсан.

Өчигдөр, уржигдар
Өнгөрсөн өдрүүд.
Өнөөдөр, маргааш
Өрнөх ирээдүй.
Өнөө цагийн балчраас
Өтөл насан хүртлээ ч
Өнө мөнхийн хайраа
Өөрт чинь үүрд зориулахсан.

Урьд насандаа учирсан, чамтай
Энэ насандаа учирлаа, чамтай
Хойд насандаа учрахсан, чамтай
Эргэх тавиланд үүрд учиръя, чамтай.

Холдон одох юм чи
Хойно нь хоцрох юм би
Хүрсэн газарт чинь очихсон
Холын алсад байсан ч.

Айж байна,
Ирээдүйгээс би айж байна.
Зовниж байна,
Ирээдүй чамайг авч одохоос.

Баярлаж байна,
Би чамд хайртайд.
Бас баяртай байна,
Би чамд хайраа илчилсэнд.

Гараас минь хөтөлснийг чинь
Мартдаггүй юм шүү!

Гараас чинь би одоо хөтлөхийг
Хүсэж байна.
Аз жаргалын зүг рүү
Хөтлөөд явахсан.

Чамайг би тэвэрмээр байна
Мөнхийн хайраа илэрхийлье
Чамайг би үнэрлэмээр байна
Зүрхээ өгснөө илэрхийлье
Нулимсыг чинь арчмаар байна
Дэргэд чинь бий гэдгээ сануулъя.
Гарыг чинь атгамаар байна
Хэцүү бүхэнд хамт гэдгээ харуулъя.

Үсэг бүхэн минь
Үг болог
Үг бүхэн минь
Мөр болог
Мөр бүхэн минь
Бадаг болог
Бадаг бүхэн минь
Шүлэг болог
Шүлэг бүхэн минь
Өр зүрх минь болог
Өр зүрхийг минь
Хүлээж аваач!

Нүдийг чинь ширтмээр байна
Зүрхийг чинь харах гэсэн юм
Зүрхийг чинь өвтгөх шарх бүрийг
Хайраараа би эмнэе гэсэн юм.

Гэнэт ирсэн онгод
Ирсэн шигээ одсон ч
Онгод минь чи хүрээд ирээч
Үргэлжлүүлээд чамдаа бичихсэн!

1 comment:

  1. Woaaaa goy bichdiin bshdee hooorhiin. Udku togsood l hairtaigaa uulzlaa shdee :)

    ReplyDelete